Dimitris
Sarris
Δημήτρης Σαρρής |
Sj Dimitris Sarris
Create
your badge
Studies |
|
|
2004 |
MA,
Cultural Policy, Management and Communication,
Department of Communication, Media and Culture, Panteion University
of Athens, 2004
Dessertation:
Orality, Literacies and Computing Technology
|
2002 |
Higher
Studies in Music Theory, "Odeio Amfitheas"
Conservatory. Athens, |
|
2000 |
BA,
Communication and Mass Media (direction: Culture)
Department of Communication, Media and Culture, Panteion University
of Athens, |
|
1998 |
Higher Studies in Music Theory, "Odeio Neas
Smirnis" Cons. Athens, |
|
1997 |
BA,
Business Administration, School of Management and
Economy,
Department of Business Administration, Technological Educational
Institute of Athens, |
|
1994 |
•
Higher
Studies in Music Theory, "Ethniko-Odeio"
Conservatory, Peristeri, Athens, |
|
|
|
|
|
Organology
Studies |
|
|
Violin,
Municipal Conservatory of Peristeri, (1994-7) |
|
|
Byzantine
Music,
"Filippos Nakas" Conservatory, Peristeri, Athens,
(1993-4) |
|
|
Piano,
"Ethniko-odeio" Conservatory, Peristeri, (1990-1994) |
|
|
Electric
Guiter & Electric Bass
Municipal Conservatory of Peristeri, Athens (1983-88) |
|
|
Rythmology
and Percussion,
Municipal Conservatory of Peristeri, Athens (1983-88) |
|
Teaching
Subjects in Higher Education
(2003-2009) |
2004
- 2009 |
Cultural
laboratory (Music, Sound and Communication)
Department of Communication, Media and Culture, Panteion University
of Athens. (2004-9) |
|
2005
- 2007 |
Training
in Cultural Management I,
Department of Popular Music, Technological, Educational Institute
of Epirus (2005-7) |
|
2005
- 2007 |
Training
in Cultural Management II,
Department of Popular Music, Technological, Educational Institute
of Epirus (2005-7) |
|
2005
- 2006 |
Ethnografic
Documentary,
Department of Popular Music, Technological, Educational Institute
of Epirus (2005-6) |
|
2005
- 2006 |
Popular
Music in Greek Cinema,
Department of Popular Music, Technological, Educational Institute
of Epirus (2005-6) |
|
2004-2005 |
Music
and Communication,
Department of Communication, Media and Culture, Panteion University
of Athens. (2004-5) |
|
2004-2005 |
Cultural
Dimension of Technology - Computing Culture,
Department. of Popular. Music, Technological, Educational,
Institute of Epirus (2004-5) |
|
2004-2006 |
Auditory
Culture,
Department of Popular Music, Technological, Educational, Institute
of Epirus (2004-6) |
|
2003-2005 |
Cultural
Management & Communication,
Department of Popular Music, Technological, Educational Institute
of Epirus (2003-5) |
|
2003-2004 |
Mass
Media and Music Production,
Department of Popular Music, Technological, Educational Institute
of Epirus (2003-4) |
|
|
Projects
(1993-2007) |
|
|
•
Organotopia,
teaching music with drawings, (Teaching Educators Programm)
(2007) |
|
|
•
mediamatics2007,
webplaced festival, πολιτισμικό διοικείν, TEI of Epirus (2006-7)
|
|
|
•
Computing
Culture Museum (2006-7) |
|
|
•
Mnemosyne
- webplace for Music and Sound, Panteion University (Editor,
2005-) |
|
|
•
Web
Museum for Popular Culture, 2nd Primary School, Agios Konstantinos,
Agrinio (Editor, 2003-) |
|
|
•Lapsus
Linguae - cultural Journal, Panteion University of
Athens (co-Editor & author, 1999-2005) |
|
|
•
"καλλιΤεχνούπολη"
(kalliTechnoupolis), cultural education zone for kids,
Cultural Center of the Hellenic Posts (Director 1994-2003) |
|
Filmografy |
2007 |
•
Metasounds metamusic
Video installation at 1st Acoustic Presented at rganotopia,
teaching music with drawings, (Teaching Educators Programm) |
Papers
(Για περισσότερες πληροφορίες δείτε τη σελίδα των εκδόσεων) |
2009 |
«Από τον Γρανάζη και τον Λούντβιχ, στον Προκόπη και τον Σπιρτούλη»:
Ο τεχνο-επιστημονικός εγγραμματισμός στην παιδική ηλικία μέσα
από τα κόμικς. Εγκεκριμένη Εισήγηση για το 7ο Συνέδριο της
Παγκόσμιας Οργάνωσης Προσχολικής Αγωγής «Παιδική Ηλικία και
Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας».6-8/11. Αθήνα. |
2009 |
.
Υπάρχει «φάλτσο ακροατήριο»; παρατηρήσεις για την κατανόηση
της μουσικότητας των βρεφών. Εισήγηση στο 1ο Συνέδριο Δ.Β.Α.
"Βοηθωντας το παιδί μου να αναπτυχθεί σωστά. 18/10/
(Υπό έκδοση). |
2009 |
Κατασκευή και Χρήση Αυτοσχέδιων Μουσικών Οργάνων στην εκπαίδευση:
Προσεγγίσεις και εφαρμογές. Εγκεκριμένο Εργαστήριο στο 6ο
Συνέδριο της Ελληνικής Ένωσης Μουσικής Εκπαίδευσης (Ε.Ε.Μ.Ε),
«Μουσική, Παιδεύει, εκπαιδεύει, θεραπεύει». 30/10-1/11, Αθήνα.(Υπό
Έκδοση). |
2009 |
«Ο υπολογιστής ως μουσικό όργανο, το μουσικό όργανο ως υπολογιστής»:
Νέες τεχνολογίες και «παλιές» πρακτικές στη μουσική μαθητεία
και παραγωγή. Εισήγηση υπό έγκριση στο Συνέδριο της Επιστημονικής
Ένωσης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τη διάδοση των Τ.
Π. Ε. στην εκπαίδευση «Σχολείο 2.0».17-18/10, Πειραιάς. |
2009 |
Από τα «αυτοσχέδια μουσικά όργανα» στην «πολιτισμική οργανολογία»;
Μια μελέτη περίπτωσης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Εισήγηση
στο συνέδριο του Τμήματος Μουσικής Τέχνης και Επιστήμης του
Πανεπιστημίου Μακεδονίας «Καλλιέργεια της μουσικής τέχνης
στην Ελλάδα της Ευρώπης». 29-31/5. Θεσσαλονίκη. (Υπό Έκδοση). |
2009 |
«Χέλυν τέκτηνατ΄ αιδόν»: Η πολιτισμική διάσταση της κατασκευής
των Μουσικών Οργάνων. Εισήγηση για το επιμορφωτικό πρόγραμμα
και ημερίδα «Σατυρικό δράμα και σύγχρονες αρχαίες τελετουργίες»,
Κέντρο Δράματος, Πάντειο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Μάιος 2009.
(Υπό έκδοση). |
2009 |
Υπάρχει «Αυτοσχέδιο Εκπαιδευτικό Υλικό»; Μια διερεύνηση βασισμένη
στο παράδειγμα του μαθήματος μουσικής. Αναρτημένη Ανακοίνωση
στο 3ο Συνέδριο της Ένωσης Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας
Εκπαίδευσης «Η συμβολή του εκπαιδευτικού υλικού στη σχολική
πράξη: θεωρία και εφαρμογή στη Μουσική Εκπαίδευση». 8-10/5,
Πειραιάς. Ηλεκτρονική Έκδοση στα Πρακτικά του Συνεδρίου.
2008 «Χωράει ο υπολογιστής στα παραμύθια»; Η (παρα)μυθική
διάσταση των επικοινωνιακών τεχνολογιών και οι λαϊκές αφηγήσεις.
Εισήγηση στο 5ο Συνέδριο της Ε.Ε.Ε.Π.-Δ.Τ.Π.Ε «Τ.Π.Ε και Εκπαίδευση».
Πειραιάς, 5-6 Οκτωβρίου. |
2008 |
Ας παίξουμε «άλλη» (other) μουσική: δημιουργικότητα μέσα
από μια θεωρία και πρακτική για τα αυτοσχέδια μουσικά όργανα
(Workshop: Let’s play “other” music:
creativity through a theory and practice of improvised musical
instruments). Εργαστήριο στην 6η Διεθνή Συνδιάσκεψη
του Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση με θέμα "Θέατρο
και Εκπαίδευση στο κέντρο της σκηνής". Αθήνα 30/03.
|
2008 |
«Πόση
Θεωρία, πόσο Βίωμα»; Ζητήματα προτεραιοτήτων στην καλλιτεχνική
μετεκπαίδευση μέσα από ένα παράδειγμα της ειδικότητας μουσικής
αγωγής (Paper: «How much experience,
how much theory»? On priorities in art professional training
via an example from music education). Εισήγηση
στην 6η Διεθνή Συνδιάσκεψη του Δικτύου για το Θέατρο στην
Εκπαίδευση με θέμα "Θέατρο και Εκπαίδευση στο κέντρο
της σκηνής". Αθήνα 29/03. |
2008 |
-
Πουλάκης Νίκος «Τι χαμπάρια λαγέ;». Πολιτισμικές διαστάσεις
της ανθρώπινης φωνής στα ζωόμορφα καρτούν
Εισήγηση στην Ημερίδα "Κινούμενα Σχέδια και Μουσική.
Ευρωπαϊκό Κέντρο Κινουμένων Σχεδίων. Αθήνα 14/3.
|
2007 |
Φτιάχνοντας
μια "ομάδα μεταήχων" ("Metasound Group Project"): Μια εκπαιδευτική
δραστηριότητα για τις ηχογόνες κατασκευές στην τριτοβάθμια
εκπαίδευση. Εισήγηση στo 1ο Συνέδριο Ακουστικής Οικολογίας,
Τμήμα Μουσικών Σπουδών, Ιόνιο Πανεπιστήμιο, Κέρκυρα 30/11-1/12.
|
2007 |
Ο
«παιδαγωγός-μάνατζερ» και ο «μάνατζερ-παιδαγωγός»; Παραγωγή
λαϊκής μουσικής και μαθητικές κουλτούρες. Εισήγηση στην
Επιστημονική Ημερίδα του Ερευνητικού Δικτύου για τη Μουσική
Βιομηχανία: Η Μουσική Βιομηχανία στην Ελλάδα: Όψεις, Προοπτικές,
Προκλήσεις στον 21ο Αιώνα. Πάντειο Πανεπιστήμιο 2 Νοεμβρίου.
|
2007 |
Παιδικά
αναγνώσματα για την πληροφορική και την τεχνολογία: οι πολιτισμικές
διαστάσεις των διδακτικών προτεραιοτήτων μέσα στο χρόνο.
Εισήγηση στο 4ο Συνέδριο της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαιδευτικών
Πρωτοβάθμιας για τη Διάδοση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας
και των Επικοινωνιών με θέμα "Τ.Π.Ε. και Εκπαίδευση".6-7/10/2007,
Πειραιάς. |
2007 |
«Digital
Abacus» and «Manual Computers» in the Classroom: Teaching
interdisciplinary Computing Culture and Sound Composition
Origins. Workshop at 4th Sound and Music Computing Conference,
Lefkada, Greece, 11-13/7 |
2007 |
«Μια
εικόνα χίλιες λέξεις, ένα σκίτσο πόσες;» Μάθηση, γνώση και
εγγραμματισμός στα κόμικς της καθημερινότητας. (About
learning, knowledge and literacy in everyday comics).
Εισήγηση στο συνέδριο «Η πρωτοβάθμια εκπαίδευση και οι προκλήσεις
της εποχής μας». Ιωάννινα 17-20 Μαΐου. Στο Καψάλης,
Γ. & Κατσίκης, Α. (2007). Η πρωτοβάθμιας εκπαίδευση και
οι προκλήσεις της εποχής μας. Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων - Σχολή
Επιστημών Αγωγής. σσ. 330-338. |
2007 |
"¶κου
να δείς": Ακουστική Οικολογία και Εκπαίδευση μέσα από
προγραμματικές δραστηριότητες.
(Acoustic Ecology and Education through programmed activities).
Στο περιοδικό Μουσική σε Πρώτη Βαθμίδα. Τεύχος
3, 1/07. σσ. Αθήνα: Fagotto-Ένωση Εκπαιδευτικών Μουσικής
Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. σσ. 52-61.
ISSN: 1790-773X
|
2007 |
«Σιωπηρές
Εργασίες», «διάπλασις» και «άσκησις της ακοής»: Το ηχητικό
τοπίο στο ελληνικό σχολείο του 20ου αιώνα. (Soundscape
in Greek School of 20th century). Εισήγηση στο
2ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής
Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης «Μουσική Παιδαγωγική στον 21ο αιώνα:
προκλήσεις, προβλήματα, προοπτικές». Αθήνα 20-22/4/2007.
Υπό Έκδοση. |
2007 |
«Χορδίζοντας
το περιβάλλον»: διαθεματική μεθοδολογία με ηχητικές εποπτικές
κατασκευές εμπνευσμένες από την Ακουστική Οικολογία.
("Tuning the environment":
interdisciplinary methodology with sound educational constructions
inspired from Acoustic Ecology). Βωματικό Εργαστήριο
στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Εκπαιδευτικών Μουσικής
Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης «Μουσική Παιδαγωγική στον
21ο αιώνα: προκλήσεις, προβλήματα, προοπτικές». Αθήνα 20-22/4/2007.
|
2006
|
«Μουσείο
στο σχολείο, πολιτισμός στην κοινότητα»: Προτάσεις δημιουργίας
σχολικών πολιτισμικών συλλογών ως διαθεματικά διδακτικά μέσα.
(Museum at school, culture at the community:
suggestions about the creation of cultural collections as
interdisciplinary didactic media in school ).
Εργαστήριο στην Διημερίδα με θέμα: Ο εκπαιδευτικός ως μέλος
της σχολικής και της τοπικής κοινότητας: Έρευνα - διδακτική
πράξη - κοινωνική προσφορά. Ένωση Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής
Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. 9-10 Δεκεμβρίου. Αγρίνιο.
|
2006 |
Όταν
όλα τα μέσα επικοινωνίας συγκλίνουν τι γίνεται η μουσική;
σχέσεις ψηφιακής τεχνολογίας και δημιουργικότητας. ("When
all media integrate, what happens to music?" relations
between digital technology and creativity). Εισήγηση
στην διημερίδα με θέμα: Από το διαδίκτυο ως τα δίκτυα της
γνώσης: η σύγχρονη "εκπαίδευση των εκπαιδευτικών".
Ένωση Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
- Ανοιχτό Πανεπιστήμιο, 25-26 Νοεμβρίου. Πάτρα. |
2006 |
Λούντβιχ Φον Ντρέικ vs Κύρου Γρανάζη»: Η εγγράμματη κουλτούρα
μας και η comic(ή) αφήγηση. (Literated
culture and comic narration through Disney's characters).
Eισήγηση στην διημερίδα με θέμα: Από την Πολιτισμική
Αγωγή ως την Αγωγή των Μέσων: σύγχρονες προκλήσεις και προοπτικές,
Ένωση Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπάιδευσης
- 1ο Γραφείο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά, Πειραιάς, 11-12
Νοεμβρίου. |
2006
|
Φτιάχνοντας
μουσική από το περιβάλλον: Μάθηση και δημιουργία με ηχογόνα
σώματα. (Making music from the
environment: learning and creativity with sound-generating
materials). Εργαστήριο στην Ημερίδα με θέμα: Μουσική,
Τέχνες και διαθεματικότητα: Θεωρητικό πλαίσιο και πρακτικές
εφαρμογές, Ένωση Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας
Εκπαίδευσης - Τμήμα Μουσικών Σπουδών, Cyprus College, 4-5
Νοεμβρίου. Λευκωσία. |
2006 |
Ένα
Φεστιβάλ Ηλεκτρονικής Τέχνης στο διαδίκτυο: Θεωρία και πράξη
της «από υπολογιστή διαμεσολαβημένης κουλτούρας». (An
e-art festival online: theory and Praxis of "Computer
Mediated Culture"). Eισήγηση στο 3ο Συνέδριο
της ΕΕΕΠ - ΔΤΠΕ, «Εκπαίδευση & Νέες Τεχνολογίες», 30
Σεπτεμβρίου - 1 Οκτωβρίου. Στο Γούσιας, Φ. (επ.) (2006).
3ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΕΕΕΠ-ΔΤΠΕ. Εκπαίδευση και Νέες
Τεχνολογίες. Τα πρακτικά. Κορυδαλλός: ΕΕΕΠ-ΔΤΠΕ. σσ.
152-162.
ISBN: 960-88368-3-2 |
2006 |
«Ο
ήχος της μουσικής, η μουσική του ήχου»: διδακτικές πρακτικές
με αυτοσχέδιες κατασκευές και ηχογόνα σώματα. ("The
sound of music, the music of sound": didactic Practices
with improvised constructions and sound-generating materials).
Εργαστήριο στην διημερίδα με θέμα: Σχολική πράξη και νέα
θεσμικά πλαίσια. Ένωση Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας
Εκπαίδευσης, Νέα Ιωνία Μαγνησίας, 16-17 Σεπτεμβρίου. |
2006 |
Από
τον «πολιτισμό της κώφωσης» στην «πολιτισμική κώφωση»: οι
νοηματοδοτήσεις του ήχου στην καθημερινότητά μας.
(From deaf culture to cultural deafness: meanings of Sound
in our everyday life). Ανακοίνωση για την μερίδα
με θέμα «Ο επαναπροσδιορισμός του περιεχομένου των προγραμμάτων
Αγωγής Υγείας στα πλαίσια της Εκπαίδευσης για την αειφόρο
ανάπτυξη» Φεστιβάλ Υγείας της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Πειραιά, 15 Ιανουαρίου.
Υπό Έκδοση. |
2006 |
«Body
- sounding body»: rhythm-kinetic education and musicality,
centered on percussion. Workshop at 5th Athens International
Theater/Drama and Performing Arts Education Conference. Regional
Conference in Partnershio with International Drama/Theatre
and Education Association - IDEA. 17-18-19 March, Athens,
Greece. In Govas, N., Holeva, N. (2006). Theater and Education:
Creating new Roles for the 21th Century. Athens: Hellenic
Theater / Drama and Education Network.
ISBN: 960-88760-3-6 |
2006 |
«Σώμα
- Ηχογόνο Σώμα»: ρυθμοκινητική αγωγή και μουσικότητα με επίκεντρο
την κρούση. Εργαστήριο στην 5η Διεθνή Συνδιάσκεψη για
το Θέατρο/Δράμα και τις Παρασταστικές Τέχνες στην Εκπαίδευση
& Περιφερειακό Συνέδριο του Διεθνούς Οργανισμού για το
Θέατρο στην Εκπαίδευση (International Drama / Theatre &
Education Association - IDEA), «Θέατρο στην Εκπαίδευση: δημιουργώντας
νέους ρόλους στον 21ο αιώνα». Πανελλήνιο δίκτυο για το θέατρο
στην εκπαίδευση, Αθήνα, 17-19 Μαρτίου. Στο Γιαννούλη, Μ.,
Γκόβας, Ν., Μερκούρη, Α. (επ.) (2006). Θέατρο στην Εκπαίδευση:
Δημιουργώντας νέους ρόλους στον 21ο αιώνα. Αθήνα: Πανελλήνιο
Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
ISBN: 960-88760-2-8 |
2006 |
Πνευσίκρουστοι
σωλήνες και χαρτόφωνο: μια γνωριμία με τις μουσικές «αναστοχαστικές»
κατασκευές. (Pneusikroustos
tubes, Chartophone and music "reflective" constructions
in education). Στο περιοδικό "Μουσική σε
Πρώτη Βαθμίδα. τ. 1. Αθήνα: Ένωση Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής
Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. σσ. 79-88.
ISSN: 1790-773X |
2006 |
«Σαν
παλιός υπολογιστής»: διδακτικές προτάσεις μουσικής και αγωγής
των μέσων. (Suggestions and
ideas for music and media education). Εργαστήριο
στην Ημερίδα: «εκπαίδευση με έκφραση, μουσικές και χρώματα.
Διαθεματικότητα στην τέχνη». Συνδιοργάνωση: 1ο Γραφείο πρωτοβάθμιας
εκπαίδευσης, ΕΕΜΑΠΕ, Ιόνιο Πανεπιστήμιο, Νομαρχία Πειραιά.
Στο Αργυρίου, Μ., Καλαμάρη, Φ., Κατσάς, Σ., Τσιχλή, Δ. (2006).
Εκπαίδευση με έκφραση, μουσικές και χρώματα. Διαθεματικότητα
στην Τέχνη. Πρακτικά Ημερίδας. Πειραιάς: Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας
Εκπαίδευσης Πειραιά. σσ. 69-78.
ISBN: 960-89057-3-7 |
2005 |
Περιφερειακές
υποδομές - Κεντρικοί ρόλοι»: θεωρήσεις και πρακτικές εκπληροφορισμού
του Τμήματος Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής.
("Regional infrastractures - central roles":
theories and Practices for introducing informatics in an academic
department). Προφορική Ανακοίνωση στην ημερίδα
με θέμα «Εκπαίδευση και Τηλεπικοινωνιακά Δίκτυα», του Τμήματος
Τηλεπληροφορικής, ΤΕΙ Ηπείρου. |
2005 |
Δυνητικό
Μουσείο και ψηφιακές εφαρμογές: Παιδαγωγικές και Πολιτισμικές
διαστάσεις. (Pedagogic and Cultural
dimensions of Virtual Museums and Digital Applications).
Εισήγηση στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΕΕΕΠ-ΔΤΠΕ, «Από το Μαυροπίνακα
στις Ευρυζωνικές Δορυφορικές Επικοινωνίες». Στο Γούσιας, Φ.
(επ.). (2005). Από το μαυροπίνακα στις ευρυζωνικές Επικοινωνίες.
Πρακτικά Συνεδρίου. Αργυρούπολη: ΕΕΕΠ-ΔΤΠΕ. σσ. 69-84.
ISBN: 960-88368-6-7 |
2005 |
Πολιτισμική
Διάσταση της Πληροφορικής και Λαϊκή Μουσική: Ένα πλαίσιο
προβληματισμού. (A framework
for questioning about Cultural dimention of Computing and
Popular Music). Εισήγηση στο 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο
«Διδακτική της Πληροφορική», Στο Τζιμογιάννης, Α. (2005).
3ο πανελλήνιο συνέδριο. Διακτική της Πληροφορικής. Περιλήψεις
Εργασιών. Κόρινθος: Ελληνικά Γράμματα. και στο CD Τζιμογιάννης,
Α. (2005). 3o πανελλήνιο συνέδριο. Διδακτική της Πληροφορικής.
Πρακτικά Εργασιών. Κόρινθος: ΕΤΠΕ. |
2005 |
Ο
ήχος ως τόπος, ο τόπος ως ήχος: Ακροαματική Κουλτούρα, εγγράμματες
πρακτικές και οι χώροι της καθημερινότητάς μας. ("Sound
as place, place as sound": Auditory Culture, literacy
practices and spaces of our everyday life). Εισήγηση
στην ημερίδα του Τμήματος Λαϊκής και Παραδοσιακής Μουσικής,
Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, με θέμα «Μουσική, Ήχος και Τόπος». Στο Συλλογικό.
(2006). Μουσική, Ήχος και Τόπος. Τα κείμενα. ¶ρτα:
Τμήμα Λαϊκής και Παραδοσιακής Μουσικής. σσ. 35-58
ISBN: 960-89323-0-0 |
2005
|
Πληροφορική
κουλτούρα και εκπαιδευτική τεχνολογία στο μάθημα της μουσικής:
Μια διαθεματική προσέγγιση. (An
interdisciplinary approach for Computing Culture and Educational
Technology in music education). Εισήγηση στο 1ο
συνέδριο της Ένωσης Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας
Εκπαίδευσης "Μεθοδολογικές και Βιωματικές Προσεγγίσεις
των τάξεων από την Α' ως την ΣΤ' Δημοτικού". 15-17 Απριλίου.
Αθήνα. Στο Αργυρίου, Μ., Διονυσίου, Ζ. (2007). Πρακτικά 1ου
πανελλήνιου συνεδρίου μουσικής αγωγής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Αθήνα: Gutenberg. σσ. 465-475.
ISBN:987-960-01-1140 |
2004
|
Η
πληροφορική κουλτούρα και οι τεχνολογικοί εγγραμματισμοί ως
πλαίσιο προσέγγισης της πολιτισμικής διάστασης των τεχνολογιών
της πληροφορίας και των επικοινωνιών: το παράδειγμα του μαθήματος
μουσικής. (Computing Culture
and technological literacies as a frame to understand cultural
dimentions of ICT, with an example from music education).
Εισήγηση στο 1ο συνέδριο για την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών
στην Πρωτοβάθμια Eκπαίδευση της Ε.Ε.Ε.Π. - Δ.Τ.Π.Ε. Στο Γούσιας,
Φ. (2004). Η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στην πρωτοβάθμια
εκπαίδευση. Αργυρούπολη: ΕΕΕΠ-ΔΤΠΕ. σσ. 94-102.
ISBN: 960-88368-0-8 |
|
|