search metasound

google metasound
buy oem softwareadobe photoshop crack
Chat with me
Share/Save/Bookmark

 

 

 

 

Dimitris Sarris
Δημήτρης Σαρρής

Sj Dimitris Sarris

Create your badge

Studies  
 
2004 MA, Cultural Policy, Management and Communication,
Department of Communication, Media and Culture, Panteion University of Athens, 2004

Dessertation: Orality, Literacies and Computing Technology
2002 Higher Studies in Music Theory, "Odeio Amfitheas" Conservatory. Athens,  
2000  BA, Communication and Mass Media (direction: Culture)
Department of Communication, Media and Culture, Panteion University of Athens,
 
1998 Higher Studies in Music Theory, "Odeio Neas Smirnis" Cons. Athens,  
1997 BA, Business Administration, School of Management and Economy,
Department of Business Administration, Technological Educational Institute of Athens,
 
1994 Higher Studies in Music Theory, "Ethniko-Odeio" Conservatory, Peristeri, Athens,  
     

 

  Organology Studies  
  Violin,
Municipal Conservatory of Peristeri, (1994-7)
 
  Byzantine Music,
"Filippos Nakas" Conservatory, Peristeri, Athens, (1993-4)
 
  Piano,
"Ethniko-odeio" Conservatory, Peristeri, (1990-1994)
 
  Electric Guiter & Electric Bass
Municipal Conservatory of Peristeri, Athens (1983-88)
 
  Rythmology and Percussion,
Municipal Conservatory of Peristeri, Athens (1983-88)
 

 

 Teaching Subjects in Higher Education (2003-2009)  
2004 - 2009 Cultural laboratory (Music, Sound and Communication)
Department of Communication, Media and Culture, Panteion University of Athens. (2004-9)
2005 - 2007 Training in Cultural Management I,
Department of Popular Music, Technological, Educational Institute of Epirus (2005-7)
2005 - 2007 Training in Cultural Management II,
Department of Popular Music, Technological, Educational Institute of Epirus (2005-7)
2005 - 2006 Ethnografic Documentary,
Department of Popular Music, Technological, Educational Institute of Epirus (2005-6)
2005 - 2006 Popular Music in Greek Cinema,
Department of Popular Music, Technological, Educational Institute of Epirus (2005-6)
2004-2005 Music and Communication,
Department of Communication, Media and Culture, Panteion University of Athens. (2004-5)
2004-2005 Cultural Dimension of Technology - Computing Culture,
Department. of Popular. Music, Technological, Educational, Institute of Epirus (2004-5)
2004-2006 Auditory Culture,
Department of Popular Music, Technological, Educational, Institute of Epirus (2004-6)
2003-2005 Cultural Management & Communication,
Department of Popular Music, Technological, Educational Institute of Epirus (2003-5)
2003-2004 Mass Media and Music Production,
Department of Popular Music, Technological, Educational Institute of Epirus (2003-4)

 

  Projects (1993-2007)  
  Organotopia, teaching music with drawings, (Teaching Educators Programm) (2007)
  mediamatics2007, webplaced festival, πολιτισμικό διοικείν, TEI of Epirus (2006-7)
  Computing Culture Museum (2006-7)
  Mnemosyne - webplace for Music and Sound, Panteion University (Editor, 2005-)
  Web Museum for Popular Culture, 2nd Primary School, Agios Konstantinos, Agrinio (Editor, 2003-)
  Lapsus Linguae - cultural Journal, Panteion University of Athens (co-Editor & author, 1999-2005)
  "καλλιΤεχνούπολη" (kalliTechnoupolis), cultural education zone for kids, Cultural Center of the Hellenic Posts (Director 1994-2003)

 

 Filmografy
2007 Metasounds metamusic
Video installation at 1st Acoustic Presented at rganotopia, teaching music with drawings, (Teaching Educators Programm)

 

 Papers (Για περισσότερες πληροφορίες δείτε τη σελίδα των εκδόσεων)
2009 «Από τον Γρανάζη και τον Λούντβιχ, στον Προκόπη και τον Σπιρτούλη»: Ο τεχνο-επιστημονικός εγγραμματισμός στην παιδική ηλικία μέσα από τα κόμικς. Εγκεκριμένη Εισήγηση για το 7ο Συνέδριο της Παγκόσμιας Οργάνωσης Προσχολικής Αγωγής «Παιδική Ηλικία και Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας».6-8/11. Αθήνα.
2009

. Υπάρχει «φάλτσο ακροατήριο»; παρατηρήσεις για την κατανόηση της μουσικότητας των βρεφών. Εισήγηση στο 1ο Συνέδριο Δ.Β.Α. "Βοηθωντας το παιδί μου να αναπτυχθεί σωστά. 18/10/ (Υπό έκδοση).

2009 Κατασκευή και Χρήση Αυτοσχέδιων Μουσικών Οργάνων στην εκπαίδευση: Προσεγγίσεις και εφαρμογές. Εγκεκριμένο Εργαστήριο στο 6ο Συνέδριο της Ελληνικής Ένωσης Μουσικής Εκπαίδευσης (Ε.Ε.Μ.Ε), «Μουσική, Παιδεύει, εκπαιδεύει, θεραπεύει». 30/10-1/11, Αθήνα.(Υπό Έκδοση).
2009

«Ο υπολογιστής ως μουσικό όργανο, το μουσικό όργανο ως υπολογιστής»: Νέες τεχνολογίες και «παλιές» πρακτικές στη μουσική μαθητεία και παραγωγή. Εισήγηση υπό έγκριση στο Συνέδριο της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τη διάδοση των Τ. Π. Ε. στην εκπαίδευση «Σχολείο 2.0».17-18/10, Πειραιάς.

2009 Από τα «αυτοσχέδια μουσικά όργανα» στην «πολιτισμική οργανολογία»; Μια μελέτη περίπτωσης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Εισήγηση στο συνέδριο του Τμήματος Μουσικής Τέχνης και Επιστήμης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας «Καλλιέργεια της μουσικής τέχνης στην Ελλάδα της Ευρώπης». 29-31/5. Θεσσαλονίκη. (Υπό Έκδοση).
2009

«Χέλυν τέκτηνατ΄ αιδόν»: Η πολιτισμική διάσταση της κατασκευής των Μουσικών Οργάνων. Εισήγηση για το επιμορφωτικό πρόγραμμα και ημερίδα «Σατυρικό δράμα και σύγχρονες αρχαίες τελετουργίες», Κέντρο Δράματος, Πάντειο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Μάιος 2009. (Υπό έκδοση).

2009 Υπάρχει «Αυτοσχέδιο Εκπαιδευτικό Υλικό»; Μια διερεύνηση βασισμένη στο παράδειγμα του μαθήματος μουσικής. Αναρτημένη Ανακοίνωση στο 3ο Συνέδριο της Ένωσης Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης «Η συμβολή του εκπαιδευτικού υλικού στη σχολική πράξη: θεωρία και εφαρμογή στη Μουσική Εκπαίδευση». 8-10/5, Πειραιάς. Ηλεκτρονική Έκδοση στα Πρακτικά του Συνεδρίου.
2008 «Χωράει ο υπολογιστής στα παραμύθια»; Η (παρα)μυθική διάσταση των επικοινωνιακών τεχνολογιών και οι λαϊκές αφηγήσεις. Εισήγηση στο 5ο Συνέδριο της Ε.Ε.Ε.Π.-Δ.Τ.Π.Ε «Τ.Π.Ε και Εκπαίδευση». Πειραιάς, 5-6 Οκτωβρίου.
2008

Ας παίξουμε «άλλη» (other) μουσική: δημιουργικότητα μέσα από μια θεωρία και πρακτική για τα αυτοσχέδια μουσικά όργανα (Workshop: Let’s play “other” music: creativity through a theory and practice of improvised musical instruments). Εργαστήριο στην 6η Διεθνή Συνδιάσκεψη του Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση με θέμα "Θέατρο και Εκπαίδευση στο κέντρο της σκηνής". Αθήνα 30/03.

2008 «Πόση Θεωρία, πόσο Βίωμα»; Ζητήματα προτεραιοτήτων στην καλλιτεχνική μετεκπαίδευση μέσα από ένα παράδειγμα της ειδικότητας μουσικής αγωγής (Paper: «How much experience, how much theory»? On priorities in art professional training via an example from music education). Εισήγηση στην 6η Διεθνή Συνδιάσκεψη του Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση με θέμα "Θέατρο και Εκπαίδευση στο κέντρο της σκηνής". Αθήνα 29/03.
2008 - Πουλάκης Νίκος «Τι χαμπάρια λαγέ;». Πολιτισμικές διαστάσεις της ανθρώπινης φωνής στα ζωόμορφα καρτούν
Εισήγηση στην Ημερίδα "Κινούμενα Σχέδια και Μουσική. Ευρωπαϊκό Κέντρο Κινουμένων Σχεδίων. Αθήνα 14/3.
2007

Φτιάχνοντας μια "ομάδα μεταήχων" ("Metasound Group Project"): Μια εκπαιδευτική δραστηριότητα για τις ηχογόνες κατασκευές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Εισήγηση στo 1ο Συνέδριο Ακουστικής Οικολογίας, Τμήμα Μουσικών Σπουδών, Ιόνιο Πανεπιστήμιο, Κέρκυρα 30/11-1/12.

2007 Ο «παιδαγωγός-μάνατζερ» και ο «μάνατζερ-παιδαγωγός»; Παραγωγή λαϊκής μουσικής και μαθητικές κουλτούρες. Εισήγηση στην Επιστημονική Ημερίδα του Ερευνητικού Δικτύου για τη Μουσική Βιομηχανία: Η Μουσική Βιομηχανία στην Ελλάδα: Όψεις, Προοπτικές, Προκλήσεις στον 21ο Αιώνα. Πάντειο Πανεπιστήμιο 2 Νοεμβρίου.
2007 Παιδικά αναγνώσματα για την πληροφορική και την τεχνολογία: οι πολιτισμικές διαστάσεις των διδακτικών προτεραιοτήτων μέσα στο χρόνο. Εισήγηση στο 4ο Συνέδριο της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τη Διάδοση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών με θέμα "Τ.Π.Ε. και Εκπαίδευση".6-7/10/2007, Πειραιάς.
2007 «Digital Abacus» and «Manual Computers» in the Classroom: Teaching interdisciplinary Computing Culture and Sound Composition Origins. Workshop at 4th Sound and Music Computing Conference, Lefkada, Greece, 11-13/7
2007 «Μια εικόνα χίλιες λέξεις, ένα σκίτσο πόσες;» Μάθηση, γνώση και εγγραμματισμός στα κόμικς της καθημερινότητας. (About learning, knowledge and literacy in everyday comics). Εισήγηση στο συνέδριο «Η πρωτοβάθμια εκπαίδευση και οι προκλήσεις της εποχής μας». Ιωάννινα 17-20 Μαΐου. Στο Καψάλης, Γ. & Κατσίκης, Α. (2007). Η πρωτοβάθμιας εκπαίδευση και οι προκλήσεις της εποχής μας. Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων - Σχολή Επιστημών Αγωγής. σσ. 330-338.
2007

"¶κου να δείς": Ακουστική Οικολογία και Εκπαίδευση μέσα από προγραμματικές δραστηριότητες. (Acoustic Ecology and Education through programmed activities). Στο περιοδικό Μουσική σε Πρώτη Βαθμίδα. Τεύχος 3, 1/07. σσ. Αθήνα: Fagotto-Ένωση Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. σσ. 52-61.
ISSN: 1790-773X

 

2007 «Σιωπηρές Εργασίες», «διάπλασις» και «άσκησις της ακοής»: Το ηχητικό τοπίο στο ελληνικό σχολείο του 20ου αιώνα. (Soundscape in Greek School of 20th century). Εισήγηση στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης «Μουσική Παιδαγωγική στον 21ο αιώνα: προκλήσεις, προβλήματα, προοπτικές». Αθήνα 20-22/4/2007.
Υπό Έκδοση.
2007

«Χορδίζοντας το περιβάλλον»: διαθεματική μεθοδολογία με ηχητικές εποπτικές κατασκευές εμπνευσμένες από την Ακουστική Οικολογία. ("Tuning the environment": interdisciplinary methodology with sound educational constructions inspired from Acoustic Ecology). Βωματικό Εργαστήριο στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης «Μουσική Παιδαγωγική στον 21ο αιώνα: προκλήσεις, προβλήματα, προοπτικές». Αθήνα 20-22/4/2007.

2006 «Μουσείο στο σχολείο, πολιτισμός στην κοινότητα»: Προτάσεις δημιουργίας σχολικών πολιτισμικών συλλογών ως διαθεματικά διδακτικά μέσα. (Museum at school, culture at the community: suggestions about the creation of cultural collections as interdisciplinary didactic media in school ). Εργαστήριο στην Διημερίδα με θέμα: Ο εκπαιδευτικός ως μέλος της σχολικής και της τοπικής κοινότητας: Έρευνα - διδακτική πράξη - κοινωνική προσφορά. Ένωση Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. 9-10 Δεκεμβρίου. Αγρίνιο.
2006

Όταν όλα τα μέσα επικοινωνίας συγκλίνουν τι γίνεται η μουσική; σχέσεις ψηφιακής τεχνολογίας και δημιουργικότητας. ("When all media integrate, what happens to music?" relations between digital technology and creativity). Εισήγηση στην διημερίδα με θέμα: Από το διαδίκτυο ως τα δίκτυα της γνώσης: η σύγχρονη "εκπαίδευση των εκπαιδευτικών". Ένωση Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης - Ανοιχτό Πανεπιστήμιο, 25-26 Νοεμβρίου. Πάτρα.

2006 Λούντβιχ Φον Ντρέικ vs Κύρου Γρανάζη»: Η εγγράμματη κουλτούρα μας και η comic(ή) αφήγηση. (Literated culture and comic narration through Disney's characters). Eισήγηση στην διημερίδα με θέμα: Από την Πολιτισμική Αγωγή ως την Αγωγή των Μέσων: σύγχρονες προκλήσεις και προοπτικές, Ένωση Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπάιδευσης - 1ο Γραφείο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά, Πειραιάς, 11-12 Νοεμβρίου.
2006 Φτιάχνοντας μουσική από το περιβάλλον: Μάθηση και δημιουργία με ηχογόνα σώματα. (Making music from the environment: learning and creativity with sound-generating materials). Εργαστήριο στην Ημερίδα με θέμα: Μουσική, Τέχνες και διαθεματικότητα: Θεωρητικό πλαίσιο και πρακτικές εφαρμογές, Ένωση Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης - Τμήμα Μουσικών Σπουδών, Cyprus College, 4-5 Νοεμβρίου. Λευκωσία.
2006

Ένα Φεστιβάλ Ηλεκτρονικής Τέχνης στο διαδίκτυο: Θεωρία και πράξη της «από υπολογιστή διαμεσολαβημένης κουλτούρας». (An e-art festival online: theory and Praxis of "Computer Mediated Culture"). Eισήγηση στο 3ο Συνέδριο της ΕΕΕΠ - ΔΤΠΕ, «Εκπαίδευση & Νέες Τεχνολογίες», 30 Σεπτεμβρίου - 1 Οκτωβρίου. Στο Γούσιας, Φ. (επ.) (2006). 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΕΕΕΠ-ΔΤΠΕ. Εκπαίδευση και Νέες Τεχνολογίες. Τα πρακτικά. Κορυδαλλός: ΕΕΕΠ-ΔΤΠΕ. σσ. 152-162.
ISBN: 960-88368-3-2

2006

«Ο ήχος της μουσικής, η μουσική του ήχου»: διδακτικές πρακτικές με αυτοσχέδιες κατασκευές και ηχογόνα σώματα. ("The sound of music, the music of sound": didactic Practices with improvised constructions and sound-generating materials). Εργαστήριο στην διημερίδα με θέμα: Σχολική πράξη και νέα θεσμικά πλαίσια. Ένωση Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Νέα Ιωνία Μαγνησίας, 16-17 Σεπτεμβρίου.

2006 Από τον «πολιτισμό της κώφωσης» στην «πολιτισμική κώφωση»: οι νοηματοδοτήσεις του ήχου στην καθημερινότητά μας. (From deaf culture to cultural deafness: meanings of Sound in our everyday life). Ανακοίνωση για την μερίδα με θέμα «Ο επαναπροσδιορισμός του περιεχομένου των προγραμμάτων Αγωγής Υγείας στα πλαίσια της Εκπαίδευσης για την αειφόρο ανάπτυξη» Φεστιβάλ Υγείας της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά, 15 Ιανουαρίου.
Υπό Έκδοση.
2006 «Body - sounding body»: rhythm-kinetic education and musicality, centered on percussion. Workshop at 5th Athens International Theater/Drama and Performing Arts Education Conference. Regional Conference in Partnershio with International Drama/Theatre and Education Association - IDEA. 17-18-19 March, Athens, Greece. In Govas, N., Holeva, N. (2006). Theater and Education: Creating new Roles for the 21th Century. Athens: Hellenic Theater / Drama and Education Network.
ISBN: 960-88760-3-6
2006 «Σώμα - Ηχογόνο Σώμα»: ρυθμοκινητική αγωγή και μουσικότητα με επίκεντρο την κρούση. Εργαστήριο στην 5η Διεθνή Συνδιάσκεψη για το Θέατρο/Δράμα και τις Παρασταστικές Τέχνες στην Εκπαίδευση & Περιφερειακό Συνέδριο του Διεθνούς Οργανισμού για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (International Drama / Theatre & Education Association - IDEA), «Θέατρο στην Εκπαίδευση: δημιουργώντας νέους ρόλους στον 21ο αιώνα». Πανελλήνιο δίκτυο για το θέατρο στην εκπαίδευση, Αθήνα, 17-19 Μαρτίου. Στο Γιαννούλη, Μ., Γκόβας, Ν., Μερκούρη, Α. (επ.) (2006). Θέατρο στην Εκπαίδευση: Δημιουργώντας νέους ρόλους στον 21ο αιώνα. Αθήνα: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
ISBN: 960-88760-2-8
2006 Πνευσίκρουστοι σωλήνες και χαρτόφωνο: μια γνωριμία με τις μουσικές «αναστοχαστικές» κατασκευές. (Pneusikroustos tubes, Chartophone and music "reflective" constructions in education). Στο περιοδικό "Μουσική σε Πρώτη Βαθμίδα. τ. 1. Αθήνα: Ένωση Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. σσ. 79-88.
ISSN: 1790-773X
2006 «Σαν παλιός υπολογιστής»: διδακτικές προτάσεις μουσικής και αγωγής των μέσων. (Suggestions and ideas for music and media education). Εργαστήριο στην Ημερίδα: «εκπαίδευση με έκφραση, μουσικές και χρώματα. Διαθεματικότητα στην τέχνη». Συνδιοργάνωση: 1ο Γραφείο πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, ΕΕΜΑΠΕ, Ιόνιο Πανεπιστήμιο, Νομαρχία Πειραιά. Στο Αργυρίου, Μ., Καλαμάρη, Φ., Κατσάς, Σ., Τσιχλή, Δ. (2006). Εκπαίδευση με έκφραση, μουσικές και χρώματα. Διαθεματικότητα στην Τέχνη. Πρακτικά Ημερίδας. Πειραιάς: Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά. σσ. 69-78.
ISBN: 960-89057-3-7
2005 Περιφερειακές υποδομές - Κεντρικοί ρόλοι»: θεωρήσεις και πρακτικές εκπληροφορισμού του Τμήματος Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής. ("Regional infrastractures - central roles": theories and Practices for introducing informatics in an academic department). Προφορική Ανακοίνωση στην ημερίδα με θέμα «Εκπαίδευση και Τηλεπικοινωνιακά Δίκτυα», του Τμήματος Τηλεπληροφορικής, ΤΕΙ Ηπείρου.
2005 Δυνητικό Μουσείο και ψηφιακές εφαρμογές: Παιδαγωγικές και Πολιτισμικές διαστάσεις. (Pedagogic and Cultural dimensions of Virtual Museums and Digital Applications). Εισήγηση στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΕΕΕΠ-ΔΤΠΕ, «Από το Μαυροπίνακα στις Ευρυζωνικές Δορυφορικές Επικοινωνίες». Στο Γούσιας, Φ. (επ.). (2005). Από το μαυροπίνακα στις ευρυζωνικές Επικοινωνίες. Πρακτικά Συνεδρίου. Αργυρούπολη: ΕΕΕΠ-ΔΤΠΕ. σσ. 69-84.
ISBN: 960-88368-6-7
2005

Πολιτισμική Διάσταση της Πληροφορικής και Λαϊκή Μουσική: Ένα πλαίσιο προβληματισμού. (A framework for questioning about Cultural dimention of Computing and Popular Music). Εισήγηση στο 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Διδακτική της Πληροφορική», Στο Τζιμογιάννης, Α. (2005). 3ο πανελλήνιο συνέδριο. Διακτική της Πληροφορικής. Περιλήψεις Εργασιών. Κόρινθος: Ελληνικά Γράμματα. και στο CD Τζιμογιάννης, Α. (2005). 3o πανελλήνιο συνέδριο. Διδακτική της Πληροφορικής. Πρακτικά Εργασιών. Κόρινθος: ΕΤΠΕ.

2005 Ο ήχος ως τόπος, ο τόπος ως ήχος: Ακροαματική Κουλτούρα, εγγράμματες πρακτικές και οι χώροι της καθημερινότητάς μας. ("Sound as place, place as sound": Auditory Culture, literacy practices and spaces of our everyday life). Εισήγηση στην ημερίδα του Τμήματος Λαϊκής και Παραδοσιακής Μουσικής, Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, με θέμα «Μουσική, Ήχος και Τόπος». Στο Συλλογικό. (2006). Μουσική, Ήχος και Τόπος. Τα κείμενα. ¶ρτα: Τμήμα Λαϊκής και Παραδοσιακής Μουσικής. σσ. 35-58
ISBN: 960-89323-0-0
2005 Πληροφορική κουλτούρα και εκπαιδευτική τεχνολογία στο μάθημα της μουσικής: Μια διαθεματική προσέγγιση. (An interdisciplinary approach for Computing Culture and Educational Technology in music education). Εισήγηση στο 1ο συνέδριο της Ένωσης Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης "Μεθοδολογικές και Βιωματικές Προσεγγίσεις των τάξεων από την Α' ως την ΣΤ' Δημοτικού". 15-17 Απριλίου. Αθήνα. Στο Αργυρίου, Μ., Διονυσίου, Ζ. (2007). Πρακτικά 1ου πανελλήνιου συνεδρίου μουσικής αγωγής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Αθήνα: Gutenberg. σσ. 465-475.
ISBN:987-960-01-1140
2004 Η πληροφορική κουλτούρα και οι τεχνολογικοί εγγραμματισμοί ως πλαίσιο προσέγγισης της πολιτισμικής διάστασης των τεχνολογιών της πληροφορίας και των επικοινωνιών: το παράδειγμα του μαθήματος μουσικής. (Computing Culture and technological literacies as a frame to understand cultural dimentions of ICT, with an example from music education). Εισήγηση στο 1ο συνέδριο για την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στην Πρωτοβάθμια Eκπαίδευση της Ε.Ε.Ε.Π. - Δ.Τ.Π.Ε. Στο Γούσιας, Φ. (2004). Η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Αργυρούπολη: ΕΕΕΠ-ΔΤΠΕ. σσ. 94-102.
ISBN: 960-88368-0-8

 

 
Publishing in Greek Press (1999-2004)
 

2004. Ιχνογραφία - ηχογραφία ("mapping-recording"), Lapsus Linguae, Cultural Journal

  2003. Ο ψίθυρος στην "παρά φύση σιωπή" (wisper in "un-nutural silence"). Lapsus Linguae Cultural Journal
  2003. Κείμενο μόνο (teχt only). Lapsus Linguae Cultural Journal
  2002. Το μέλος του λόγου (Music of speech). "Ανταπόκριση" magazine, v. 37. 09/2002. p. (B)11.
  2002. Πολιτισμική Τεχνολογία (Cultural Technology). "Ανταπόκριση" magazine, v. 36. 04/2002. p. (B)1-4.
  2002. Πολιτισμική Αγωγή (Cultural Education). "Ανταπόκριση" magazine, v. 36. 04/2002. p. (Γ)1-2.
  2002. Η διδακτική των μέσων (didactics of media) "Ανταπόκριση" magazine, v.36. 04/2002. p. 2-4.
  2002. Μορφή: μια θεμελιώδης έννοια για την κατανόηση της μουσικής
(form: an essential term for music understanding).
"Ανταπόκριση" magazine, v. 36. 04/2002. p. 3-4.
  1999. Computer Αrts - Computerized Αrts. RAM magazine, v. 131. p. 294-5.
  1999. Internet theory, η θεωρiα ενός διαφορετικού "xάους" (theory of a different "chaos"). RAM Magazine. v. 130. p. 262-3.
  1999. Νέοι αισθητικοί όροι από τις νέες τεxνολογiες.(new aesthetic conditions frn new technologies)
RAM magazine. v. 129. p. 270-1.
  1999. Μαθήματα μάνατζμεντ άνευ προηγουμένου. (Managment Lessons without past) RAM magazine. v. 128. p. 262-3.
  1999. Πως οι υπολογιστές επηρεάζουν την έννοια του xρόνου.(The way that computers affect the meaning of time)
RAM magazine. v. 127. p. 286-7.
  1999. Η καταλυτική σημασία της έννοιας "τηλε" (Catalytic inportance of term "tele-"). RAM magazine. v. 126. p. 254-5.
  1999. Ιστοσελιδοθήκες όπως βιβλιοθήκες (Web-raries like libraries). RAM magazine. v. 125. p. 254-5.
  1999. Το ψηφιακό βιβλίο (about digital book). RAM magazine. v. 124. p. 262-3.
  1999. Η θεωρία των "σωστών επιλογών" (the "Right Choices" theory). RAM magazine. v. 123. p. 256-7.

 

 

 

 

      Project developed by Dimitris Sarris    this page was last updated at: 3/1/2010        pageloads since '08
Copyrighted Material © 2007-2010 Dimitris Sarris - Metasound Group Project